lördag 2 januari 2016

Ledigt från bloggen

Mina damer och herrar, ärade bloggläsare... Vi har firat av det konstiga året 2015 och är nu inne i det nya året 2016. Det gångna året var ett bra matår för min del; jag gick ner i vikt samtidigt som jag åt och drack mycket gott och lärde mig mycket om matlagning. När alla helger och ledigheter är över, för min del efter en semester i mitten av januari, är det dags att skärpa sig och gå ner alla extra jul- och nyårskilon. 

Entusiasmen och inspirationen för att blogga är just nu mycket låg, vilket till stor del beror på att det inte funnits tid och ork eller pengar för så mycket matexperiment. Istället har gamla, beprövade recept använts - och jag vill ju helst inte upprepa samma saker gång på gång...

Jag tänker nu ta en paus i bloggandet till efter min semester. FETA DRAKEN återkommer därför i slutet av januari. Till dess: god fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar