måndag 18 januari 2016

Och så börjar vi om igen...

 photo do-you-know-what-i-got-for-christmas_zpsla5gceaq.jpg

Någonstans där straxt före jul tappade jag och hustrun liksom koncepten totalt. Det var för mörkt, för deppigt och för många frestelser i form av god mat, godis, glögg och jag vet inte allt. Julhelg följdes av nyårshelg och sedan har vi varit en vecka på fantastiska Maderia (återkommer om den resan)... Vi kom hem i natt och nu idag, den 19e januari, var det invägning och återgång till kaloriräknandet. Jisses anåda... Jag har gått upp tio kilo på en månad. Tio kilo! Men visst, jag är inte ett dugg förvånad med tanke på hur jag ätit. Nu blir det andra bullar framöver... Eller rättare sagt: det blir inga bullar.

Väger dock fortfarande nästan tio kilo mindre än vad jag gjorde efter förra julen, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar