onsdag 21 oktober 2015

I mål: 50 kg ner

 photo Skaumlrmbild 38_b_zps6pgnqlyj.jpg

I morse vägde jag in mig på 85.9 och därmed kan jag officiellt meddela att jag gått ner femtio kilo sedan jag inledde projekt nedbantning i juni 2014. De första tjugofem kilona rasade jag ner från juni-november 2014, resten har tagit ett år. Trots att jag lagt på mig snabbt i omgångar då det varit helgdagsmat, kalas, fest, urartat fredagsmys med mera så... Ja, eftersom jag väger mig nästan varje dag så kan jag ju få fram diagram och se tendenser. Och nedåt har det gått hela tiden.

Nu ska jag försöka skaffa något kilos marginal (ner till 85 mao) och sedan försöka hålla mig på den vikt jag uppnått nu. Jag räknar med att det kommer bli lite hattigt ett tag men... Det reder sig. 

1 kommentar:

  1. Hoppas det gått bra för dig med att hålla vikten!
    Letar efter grillrecept där surkål används - hittat många på din blogg :)
    Det tackar jag för!
    /Peter

    SvaraRadera