fredag 16 januari 2015

Nocco Bcaa Päron

 photo IMG_20150104_133218_zpsnmiws63t.jpgEtt trevligt alternativ till Monster Lo-Carb, om man nu vill dricka energidryck och inte tillhör gänget som saknar smak och tycker Red Bull är gott (ryser av obehag) är detta: BCAA Päron från NOCCO.

Företaget verkar av hemsidan att döma sälja energidrycken som något slags träningsdryck, vilket jag tycker är rätt tramsigt. Det är snarare ett substitut till kaffe när man inte orkar brygga eller är för svettig eller för törstig för att dricka en kopp med något varmt.

I vilket fall smakar BCAA Päron faktiskt päron och är ganska god. Smakar med andra ord som en okej päronläsk med någon skum bismak av den där typiska energidryckskaraktären fast i närheten så unken som Red Bull (ryser igen - jag avskyr verkligen Red Bull). 


Precis som med alla andra energidrycker varierar priset på den här antagligen enormt beroende på var man köper den. Har för mig att jag betalade 18 kronor för en burk?

Och nej, jag har faktiskt inte provat att göra grogg på den! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar