tisdag 3 mars 2015

Lunch i Mariakyrkan - igen!

 photo IMG_20150303_112740_zpsan4vvxmv.jpgIdag blev det en tidig lunch i Mariakyrkans café. Raggmunk och fläsk! Jag uppskattar att de 100g stekt fläsk och de 178g raggmunk och 30g lingonsylt jag satte i mig rockade loss på 704 kcal, men det var det banne mig värt. Åh, vad gott! Namnamnam!

Kom och käka lunch i Mariakyrkan! Caféet är lunchöppet tisdag-fredag klockan 11-12.30 och för 50 kr (40 om du köper klippkort för tio måltider) får du äta så mycket du vill (ja, inom rimlighetens gräns, förstås). Bara för att jag ransonerar, behöver ju inte alla andra göra det. 



Denna veckas meny:

Tisdag: Raggmunk med fläsk

Onsdag: Laxmedaljonger med kantarellsås
Torsdag: Ärtsoppa med pannkakor
Fredag: Pulled pork med bbq-sås, country-potatis & tillbehör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar